Delo XLC Antifreeze/Coolant kontsentraat
Tellimiseks võtke palun ühendust meie müügimeeskonnaga
Info
Texaco® Delo® XLC Antifreeze/Coolant, ülitõhus pika elueaga jahutusvedelik, on loodud mootorite kaitsmiseks külmumise ja keemise eest, pakkudes täiustatud jahutussüsteemi korrosioonikaitset, kaasa arvatud kõrge temperatuuri korrosioonikindlust kaasaegsetes alumiiniummootorites
- Daimler MB-sertifitseering 325.3 (kontsentraat)
- Daimler MB-sertifitseering 326.3 (valmissegu 50/50)
- Detroit Diesel DFS 93K217
- Deutz DQC CB-14
- Cummins CES 14439
- DAF 74002
- Jenbacher TA 1000-0200
- MAN Energy Süsteemid Mootor MAN 175D
- MAN 324 tüüp SNF (valmissegu 40/60 ja 50/50)
- MWM TR-2091 GR.2
- MTU 2000 ja 4000 seeria mootorid (kergmetallivabad jahutussüsteemid)
- ASTM D6210
- Ford WSS-M97B44-D
- MaK (kontsentraat)*
- TMC RP 364 tüüp 1
- Volvo VCS 418-0001
* Heakskiidu ootel
Delo XLC Antifreeze/Coolant sobib kasutamiseks
järgmistes mootorites:
- General Motorsi sõidukid pärast 1995
- Chrysleri sõidukid pärast 2001
- Fordi sõidukid pärast 2003
- Deutzi statsionaarsed diiselmootorid
- Hino veoautode diiselmootorid
- Isuzu veoautode diiselmootorid
- Kobelco ehitusseadmete diiselmootorid
- Komatsu ehitusseadmete diiselmootorid
- Navistar™ MAXXFORCE mootorid
- Scania veoautode diiselmootorid
- Volvo ehitusseadmete (VCE) diiselmootorid
- Volvo ja Mack veoautode diiselmootorid
- Wärtsilä statsionaarsed diiselmootorid
- Euroopa HD originaalvarustuse tootjad, kes nõuavad nii fosfaadi- kui ka nitritivabasid koostisi
- Jaapani HD originaalvarustuse tootjad, kes nõuavad silikaadivabu koostisi
Seda toodet on soovitatav mitte lahjendada teiste jahutusvedelike segudega üle 25%, et oleks võimalik säilitada jõudluse nõudeid.
- Delo XLC Antifreeze/Coolanti on soovitatav kasutada raskeveokites ja statsionaarsetes mootorites, mis nõuavad parendatud soojusedastusjõudlust, kavitatsioonikaitset ning pikaealist jahutussüsteemi kaitset.
- Ühilduvusprobleeme ei tohiks esineda tihendite, voolikute ja plastmassist komponentidega, eeldusel, et töötemperatuur on materjali tüübile sobivas vahemikus.
- Seda toodet ei või kasutada joogiveesüsteemide kaitseks külmumise eest
- Täiustatud kauakestev korrosiooniinhibiitori tehnoloogia soodustab pikemat madala hooldusvajadusega tööiga ja süsteemi töövõimeaega.
- Segasõidukipargi rakendused pakuvad vähemalt 650 000 km veoautodel ja bussidel ning kuni 32 000 tundi statsionaarsetel mootoritel*
- Soodustab usaldusväärsust ja korrosioonikaitset termostaatides, radiaatorites, veepumpades ning teistes haavatavates jahutussüsteemi komponentides.
- Ülitõhus silikaadi- ja fosfaadivaba koostis toetab töökindlat stabiilsust kareda veega.
- Abistab kõrge temperatuuri korrosioonikaitsel kaasaegsetes mootorites, aidates vähendada hooldust, seisakuid, kulusid ja jäätmeid
* Need on üldnäitajad. Mõnedel originaalvarustuse tootjatel on omad spetsiifilised juhendid ja nendest tuleb alati lähtuda