Havoline ProDS RN SAE 0W-20

Kategooriad: , Brand: Havoline Brand:
  • Saadaolevad pakendid:
  • Vaat 208L
  • Kanister 4L
  • Kanister 1L

Tellimiseks võtke palun ühendust meie müügimeeskonnaga

    Info

    Havoline ProDS RN SAE 0W-20 on tõestatud esmaklassilise jõudlusega sünteetiline mootoriõli, mis on valmistatud edasiarendatud lisanditehnoloogiatega, et täita uusimaid Renault madala emissioonitaseme ja kütusesäästlikkuse nõudeid.

    • Renault RN17FE
    • ACEA C5
    • API SN
    • Havoline ProDS RN SAE 0W-20 sobib kasutamiseks nii otse-, kui kaudsissepritsega, GPFga varustatud bensiinimootorites ja DPFga varustatud Euro 6 diiselautodes ning mootorites, mis on toodetud pärast 2018. aasta keskpaika. See on keskmise SAPSga kütusesäästlik õli, mis ühildub uusimate järeltöötlussüsteemidega, kaasa arvatud bensiini ja diisli tahmafiltritega (GPF/DPF).
    • Havoline ProDS RN SAE 0W-20 ei sobi sõidukitele, mis nõuavad VW 508.00/509.00 sertifikaadiga mootoriõli. Autodele, mis nõuavad neid spetsifikatsioone, me soovitame kasutada Havoline ProDS VB SAE 0W-20.
    • Havoline ProDS RN SAE 0W-20 ei sobi sõidukitele, mis nõuavad BMW LL-17FE+ või MB 229.71 sertifikaadiga mootoriõli. Autodele, mis nõuavad neid spetsifikatsioone, me soovitame kasutada Havoline ProDS MG SAE 0W-20.
    • Valmistatud täitmaks Renault RN17FE uusimaid madala emissioonitaseme ja kütusesäästu nõudeid nii bensiini, kui diiselmootorites.
    • Väljatöötatud kõrgjõudlusega SAE 0W-20 viskoossuse ja täiustatud lisandisüsteemiga, et aidata vähendada sõiduki kütusekulu.
    • Keskmise SAPSga tehnoloogia soodustab katalüsaatori, bensiini ja diiselmootori tahmafiltrisüsteemide kaitset, aidates minimeerida heitgaaside emissioone.
    • Pakub usaldusväärset oksüdatsioonistabiilsust ja puhtuse tagamise võimekust, aidates hoida komponente, nagu turboülelaadurid ohtlike ladestute vabana.
    • Loodud tugeva kulumis- ja korrosioonikaitse tagamiseks silindrites, kolbidel, rõngastel ja klapi ajamite komponentidel, aidates optimeerida tööiga.
    • Voolavus madalatel temperatuuridel aitab tagada kiiret määrdeaineringlust mootori külmkäivituse ajal, suurendades sellega mootori kulumiskaitset.