Delo 400 MGX SAE 15W-40
Tellimiseks võtke palun ühendust meie müügimeeskonnaga
Info
Delo 400 MGX SAE 15W-40 on suure jõudlusega raskemasinate mootoriõli, mis on ette nähtud kasutamiseks maantee- ja maanteevälistel masinatel, milles kasutatakse kõrge või madala väävlisisaldusega diislikütust (10 –5000 ppm) pakkudes kaitset SCR (selektiivne katalüüsi reduktsioon), DPF (diisli partiklifilter) ja EGR (heitgaasi retsirkulatsioon) heitgaasi järeltöötlussüsteemidega varustatud sõidukite diiselmootoritele.
- Cummins CES 20081
- Detroit Diesel DFS 93K218
- Deutz DQC III-10 LA
- Mack EO-O Premium Plus
- Mercedes Benz MB-Approval 228.31
- MTU Oil Category 2.1
- Renault RLD-3
- Volvo VDS-4
- ZF TE-ML 04C (ZF approval number: ZF0055)
- ACEA E9, E7
- API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4 SM, SL, SJ
- JASO DH-2
- Caterpillar ECF-2, ECF-3
- DAF Standard Drain (Euro 0 to VI)
- Mack EO-N, EO-M Plus, EO-M
- MAN M3575
- Renault RLD-2, RLD
- Volvo VDS-3
Sobib kasutamiseks süsteemides, mis nõuavad:
- Cummins CES 20071, 20072, 20077,
- CES 20081 (ainult kuni 50 l töömahuga mootorid)
- Renault Trucks RD-2, RD
- Volvo VDS-2, VDS
- Ford WSS-M2C171-E
- Caterpillar 3600 seeria mootorid
Sobib kasutamiseks järgmiste tootjate traktorites ja muus põllumajandustehnikas, kui need eeldavad siinmainitud spetsifikatsioonidele vastava õli kasutamist:
- Case New-Holland
- CLAAS
- Fendt
- Massey–Ferguson
- Mc Cormick
- SAME
- Valtra
- Delo 400 MGX SAE 15W-40 on mitmekesise sõidukipargi mootoriõli, mida soovitatakse neljataktilistele vabalthingavatele ja turboülelaadimisega diiselmootoritele, kuid sobib kasutada ka neljataktilistes bensiinimootorites
- Delo 400 MGX SAE 15W-40 on soovitatav diiselmootoritele, mis vastavad Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V ja suuremale osale Euro VI heitgaasikoguste normidele ning uutele täiustatud mootoritele, millel on näiteks 4 klappi silindri kohta, ülelaadimine, turboülelaadimine, otsesissepritse, lühemad kolvipead, suurem võimsustihedus, vahejahutus, kütuse – ja heitgaasisüsteemide täielik elektrooniline juhtimine, EGR (heitgaasi retsirkulatsioon) ja ka suuremale osale SCR (selektiivne katalüüsi reduktsioon) lämmastikoksiidide (NOx) sisalduse vähendamise süsteemidega mootoritele
- Delo 400 MGX SAE 15W-40 on soovitatav kasutada nii vanemates mootorites kui ka kaasaegsetes madala emissiooniga mootorites. See on välja töötatud kasutamiseks mootorites, mis töötavad diislikütusega, mille väävlisisalduse vahemik on 10 – 5000 ppm
- Delo 400 MGX SAE 15W-40 on soovitatav kasutada ka maanteevälistes sõidukites ja ehitusmasinates, mis nõuavad API CJ-4 ja ACEA E7, E9 standarditele vastavat õli. See sobib mitmekesisele sõidukipargile, põllumajandus-, ehitus-, merendus – ja maastikumasinates kasutamiseks
- Sobib madala heitkogusega diiselmootoritele nii maantee- kui ka maanteevälistel sõidukitel, mis kasutavad erineva väävlisisaldusega kütust
- Väiksemad õlivahetusega seotud kulud sõidukipargile, vastavus erinevate tootjate nõudmistele, ühilduv vanemate mootoritüüpidega
- Hajutab tahma ja kaitseb klappe kulumise eest, pikendab filtrite eluiga nii kaasaegsetel elektrooniliselt juhitavatel kui ka vanematel mootoritüüpidel
- Hea tahmahajutusvõime ja kulumiskaitse tagadvad optimaalse tööea minimaalsete hoolduskuludega
- Välja töötatud seisakuagade minimeerimiseks ja heitgaasi kontrollsüsteemide puhastamiseks, pikendab DPF (diisli partiklifilter) eluiga